
Od nového roku rozšiřujeme své služby i o odborné poradenství pro rodiče. V našem týmu najdete odborníky, kteří jsou připraveni pomoci nejen pečujícím, ale také rodinám a dětem:
Sociální pedagog – první kontakt, který poskytuje základní poradenství a pomáhá s orientací v dostupných službách.
Speciální pedagog – podpora při poruchách učení, adaptaci a vzdělávacím rozvoji.
Etoped – pomoc při řešení problémového chování a krizových situací.
Školní psycholog – zaměřuje se na práci s emocemi dětí a rozvoj psychické odolnosti.
Terapeut – nabízí emoční podporu, práci se stresem a osobní růst.
Kouč – podporuje rodiče i děti při dosahování cílů, rozvoji sebedůvěry a potenciálu.
Neváhejte nás kontaktovat a domluvit si schůzku. Objednávat se můžete na telefonním čísle: 722 318 313.
Všechny naše služby jsou zdarma!

Vydali jsme pro vás novou brožuru Opatrovnictví a další formy zastoupení a podpory, kde se dozvíte, jak postupovat, pokud Váš blízký ztrácí schopnost samostatného právního jednání.

Aktualizovali jsme brožuru Průvodce výběrem kompenzační pomůcky. Najdete v ní nejnovější informace, které Vám pomohou se zajištěním vhodné pomůcky pro vaše blízké.

V brožuře Co dělat po propuštění z nemocnice najdete užitečné rady a tipy, které mohou pomoci, pokud Vás nebo Vašeho blízkého propouští z nemocnice.

Vydali jsme brožuru, kde se dozvíte, co vše děláme v Centru pro pečující.
Online přednášky nově na YouTube
Vážení pečující, všechny naše přednásky, které byly vysílány online, najdete nyní i na našem YouTube kanále.
https://www.youtube.com/channel/UCoJYr3-fzPEJIy6tkMVbS3w

Tísňové telefony NOVO NEAT CAREPHONE
Jak systém funguje?
Systém se skládá z alarmu, umístěného u klienta doma a z tísňového tlačítka, které má klient na ruce. Alarm musí být vždy zapojen do zásuvky, pro případ výpadku proudu má baterii. V alarmu je vložena SIMkarta, s předplaceným datovým tarifem. Tísňové tlačítko je voděodolné, klient je může mít neustále na ruce. V případě stisknutí tísňového tlačítka nebo tlačítka na alarmu se alarm spojí s přednastaveným telefonem pečujícího, alarm má mikrofon a reproduktory, je možné s ním telefonovat. Společnost RESIDENT 2000 o.p.s. neposkytuje tísňovou péči, pouze zapůjčuje zařízení jednotlivým zájemcům, kteří sami zodpovídají za příjem hovorů z alarmu.
Náklady na provoz zařízení:
Pro klienty Centra pro pečující je zapůjčení NOVO systému zdarma
Jak systém získat?
Zájemci nás mohou kontaktovat na emailu pipalova@mas-trebonsko.cz nebo na telefonu 722 318 313.